Mind Manager Training

Assalammualaikum dan salam sejahtera….
Lama gak aku tak masukkan apa² dalam blog ni. bz mmg bz sebab ada beberapa perkara yang aku kena setelkan. so this is first entri aku thn 2010. mmg agak bz dipermulaan tahun sebab mencari duit dan tender projek yg aku nak masuk. so kena struggle sikit la. ok. awal tahun lagi aku dah ada training. bermula dengan Minda Manager di cyberview. tempat biasa di cyberjaya. kali ni tertumpu kepada budak undergraduate yg kerja di sekitar cyberjaya. kali kedua aku dijemput oleh cyberview utk buat training mind manager ini.

2

(ni nama training aku yg terkini)

sebenarnya mind manager ni bagus. mmg bagus sebab boleh menjana idea pada kita dalam keadaan kritikal. so, aku pernah present benda ni pada beberapa tokoh akedemik di UKM. awalnya mereka tak minat. bila aku da present terkejut beruk depa tgk kebagusan software ini. so dengan selamba nya mereka offer aku buat training pada beberapa penyelidik mereka pada satu hari nanti. ini cerita  bulan 8 2009…

so tahun ini feb 2010 aku dipanggil oleh boss ukm untuk present seperti yg telah kami bincangkan. alangkah bestnya aku…sebab bagi aku ni la masanya aku nak jual muka…hahahah. bukan senang nak dpt present depan penyelidik dan pensyarah² U ni…almaklum la mereka ni semua “HEBAT”….so aku setuju terus dengan tawaran kali ini walaupun bayarannya bagi aku biasa…sebab yg aku nak adalah penampilan di khalayak adalah penting.

4

3

agak ramai yg hadir pada presentation aku. ada dalam 18 -20 orang…seronok aku tengok semua pensyarah dok belajar benda ni. bukan apa…sepatutnya mereka dah tau kewujudan software ini lebih awal dari aku tahu…so sessi presentation aku selama 4 jam dalam 2 slot. pagi dan petang. sempoi presentation aku…kejap je aku cakap then mereka semua buat kerja atau kira latih tubi supaya mahir akan selok belok perisian ini.

jadi dengan abisnya training a.k.a presntation aku di Alson Klana bersama pensyarah UKM maka tahun ini sudah 2 bengkel aku kendalikan. target aku adalah 24 bengkel untuk tahun 2010. misi mcm mustahil tapi aku akan cuba….bengkel 3 aku insha ALLAH akan berada di INSTUN untuk ajar Photoshop photo editing…. aku try semampu aku dan kalau tidak ada aral melintang…lepas INSTUN aku ke UDM (terengganu) untuk ajar Flash for MONTAJ..

1

kalau ada sesiapa nak panggil aku training boleh tgk apa yg aku ajar di sini

68 Responses to “Mind Manager Training”

  1. corey says:

    .

    good info!…

  2. jimmie says:

    .

    good info….

  3. Steve says:

    .

    good….

  4. Clayton says:

    .

    thank you!…

  5. dennis says:

    .

    tnx for info….

  6. ross says:

    .

    thanks for information!!…

  7. Albert says:

    .

    tnx for info….

  8. ian says:

    .

    thanks for information!!…

  9. Calvin says:

    .

    tnx for info!…

  10. Roy says:

    .

    thanks!!…

  11. Brad says:

    .

    thank you!…

  12. Johnnie says:

    .

    good!!…

  13. eduardo says:

    .

    thanks for information!!…

  14. Vincent says:

    .

    thanks for information….

  15. Alan says:

    .

    thanks for information!!…

  16. Ben says:

    .

    thank you!!…

  17. Greg says:

    .

    good!…

  18. nathaniel says:

    .

    good….

Komen Anda

You must be logged in to post a comment.

Copy Protected by Chetan's WP-CopyProtect.